Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Rubrik saknas

Av emelie - 11 november 2009 13:08

då har jag suttit på världens tråkigaste föreläsning, som jag inte förberett mig till.. detta gjorde att jag heller inte kudne delta i syftet med den. lite sur blir jag på mig själv faktiskt när jag tänker på vad och med vem jag kunde tillbringat dagen istället..  hade jag vetat detta hade jag inte vart hemma. end of story.


helgen tillbringades i Stockholm. mycket kul att se henne igen, händer allt fär sällan. men stockholm är absolut ignenting för mig.. så fort man kommer dit känner man hur pulsen ökar och stressen springer fortare förbi än jag. det kan helt enkelt inte vara nyttigt att bo där.


lite tjurig är jag på min mamma också.. men det är väl tydligen så det ska vara för hon verkar ju inte intresserad. jag är trött på att vara den "duktiga", den som alltid klarar sig själv och som aldrig behvöver hjälp. Tror hon på det själv? man kan inte säga att "du kommer i kläm" och se inte göra något åt det. nu har jag tröttnat lite.. tur att jag alltid är så "stark" så inget berör mig..

          ??



vad då "du vill ju ändå inte!" vem har sagt det? inte jag i alla fall, jag är inte främmande för tanken, men jag tycker ändå att den är skrämmande..


onsdag i dag = bondemys. kvällarna är kvalitet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 17 december 2011 14:34

Skilsmässa?   svårare att göra än att säga. 

Av emelie - 7 oktober 2010 07:31

någon sa "-dags för uppdatering?", någon annan sa "ska du blogga?"    jag har nog inte något svar på det.. det kommer lite när det kommer.. vanligen på hösten, då höstdeppen sätter klorna i min och tröttheten och de blåa ansikten kommer som ett bre...

Av emelie - 1 februari 2010 16:41

jag har trott att det är tisdag hela dagen. men nu jag tror det bara är måndag.   jag vill aldrig att det ska bli tisdag. jag vill ha dagen för 8 dagar sedan. då var det bra. jag hatar tisdagar, iallafall tisdagen i mon.   nu är ingen bra t...

Av emelie - 31 januari 2010 15:21

frustrerande dag. frustrerande gårdag. fan. jag surar lite i dag, för att jag inte kan säga vad jag vill, hur jag vill och till den jag vill.   känns som ett år av tomhet. det är egentligen bara en 12edels år, men alltså. bakgrunden talar int...

Av emelie - 27 januari 2010 17:05

i månad har gått.. inget nytt har hänt. ibland får jag panik för att jag står stilla och inte kommer någon vart.. varför kommer jag ingen vart?   skolan är skittråkig.. men det är bara 1  år kvar! ett år! ska jag inte lunna stå ut den korta tiden...

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards