Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie - 7 oktober 2010 07:31

någon sa "-dags för uppdatering?", någon annan sa "ska du blogga?"

   jag har nog inte något svar på det.. det kommer lite när det kommer.. vanligen på hösten, då höstdeppen sätter klorna i min och tröttheten och de blåa ansikten kommer som ett brev på posten.


håret har blivit brunt.. jag vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt. många tycker det är fint, många gör det nog inte. jag står lite mittemellan.


i vanliga fall är jag nog ganska glad, i dag är jag de inte. skolan är mycket, kraven är höga. snart ska jag till skolan och ha Case, ett helt meningslöst seminarium där llitteratur beskrivs så skolan vet att jag har tagit del av den.. det ahr jag för övrigt inte. kanske är det dags åå ta tag i det nu? njaaa.. kanske går jag och lägger mig.


klockan är halv 8, affären öppnar 8. då ska jag inhandla mjölk. det säga att man får starka ben av det. jag har det mest för att gröten ska smaka bra.

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards