Alla inlägg den 22 juli 2009

Av emelie - 22 juli 2009 23:15

då ligger jag här med handen i bandage och är så trött på detta.. något i handleden/nedre underarmen smärtar av någon anledning.. det kommer och går.. oftast känner jag ingenting. nu känner jag. någonting. ont gör det, molande, sökande..
ett tag trodde jag att det hade försvunnit för ja har inte haft ont på jättelänge. men nu kom det efter jag hjälp till att städa garaget och släpat runt på bilmotorer, toppar, pallar, muttrar, stänger och vem vet allt.. en blå tå fick jag också. finns det någon som är så klumpig som jag?
det enda som hjälper är att linda in armen så handleden hålls rak. då går det oftast över efter ett tag. det är inte sådan smärta så en behöver panodil, men något galet är det. men vad säger man till en läkare då? det gör lite ont i bland,men det går över? Han/hon skulle bara skratta åt mig och säga att jag ska fortsätta som jag gör..

snart är det tenta.. jag har börjat plugga. hela 10 minuter i dag. fantastiskt. jag vill så gärna, för nu kände jag mig lite sugen. men så fort jag sätter mig försvinner allt.. all lust, vilja att lära in och hjärnan totalblockeras. egentligen är det inte så jävla svårt. det ska bara in i huvet också.


på tisdag åker jag äntligen hem.  tänkte jag skulle förbi jonna och kanske vara där till på onsdag.. sedan måste jag till min far det får bli onsdag till torsdag.. och lilla lina. denna gången måste vi ses. säg inte att du jobbar, för då ska jag bosätta mig hos dig tills du kastar ut mig.. :)


var alldeles förl'nge sedan jag läste marcus borros blogg. har nog några timar att ta igen där. sover gör vi i morgon.  

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards