Alla inlägg den 21 september 2009

Av emelie - 21 september 2009 18:03

mm.. nu har nina uppmanat mig att uppdatera (börjar det bli dags? hmm ).
-Det skall således bli..

sist var jag nöjd med att vara hemma i kalmar, men som alla vet varar det goda inte särklilt länge. så nu är jag tillbaka till oskarshamn och tjänar av mitt 5 veckor långa praktikstraff. det är jätteroligt att jobba som sjuksköterska, dom dagarna man har koll på patienterna, men det är en hård och tuff väg dit.
   just nu borde jag egentligen sitta och plugga på några av de 25 sjukdomarna vi ska tenta på om två veckor, men det gör jag inte.. men jag har köpt koffeintabletter så snart ska jag gå och lägga mig och sova en timma eller tre.

och sedan sitta uppe hela natten, av någon anledning koncentrerar jag mig bäst då. i morgon är jag ledig.

så nu sitter vi i alla fall hör uppe, tre tjejer i en liten tvårummare med kök i vardagsrummet.. det är tajt emellanåt med tre datorer och trippelt så många skolböcker.. det blir trångt om saligheten.  men det går förvånansvärt bra. i bland är det enkelt, ibland inte. man måste välja sin tid.



jag borde ju skriva att jag blivit moster också, annars undrar folk varför jag inte skriver om det och att det är väl roligt? ja, så klart att det är roligt. allt går bra så det är klart att det är roligt, men jag är så trött på frågorna om det så fråga inte mer.. jag evt inte mer än någon annan. vi pratar inte mer än förr.


visa saker kan man inte skriva i en blogg, vissa saker ska andra inte få reda på.. vissa saker talar man inte högt om, även om alla vet.. en del saker är och förblir bara mina.







Izzy i greys anatomy, drömmer om sin man. jag drömmer om min, Han har allt!

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards