Alla inlägg den 23 september 2009

Av emelie - 23 september 2009 13:48

i dag var jag uppe vid halv 8, pluggade och hade energi. energin dog dock lika snabbt.. och resten av dagen har handlat om att se uråldriga idolklipp på youtube..  kul liv! -inte..


det är två veckor kvar av praktiktiden i oskarnhamn, två veckor.. snart egentligen bara 1. nästa torsdag har vi tenta, jag har knappt börjat. jag vet ju knappt vad vi ska tenta på, eller jo. men inte hur jag ska få i hop det.. alltid samma sak. jag är en av dom som aldrig lär sig av sina misstag.


ben and jerrys är ju ljuset i allas pluggande, inte undra på att man blir tjock när man pluggar.. ? usch.. mina träningkläder har legat i en väska i snart 4 veckor.. jag har inte ens plockat upp dom här o oskarshamn.. det är ju vansinne! jag bara längtar tills jag kommer hem och kan ta tag i det på allvar i gen! alla 14 (!) ilon jag gick ner.. -BORTA! sjukt! sommar, grill, öl.. en cig och må fint.. har kostat mig 10 kilo i fel riktning..

men jag har i mått bra, så det gör ingenting.. värre nu när man inte vet vad man ska ta på sig bara..


nu är klockan 13.54 jag börjar praktiken om 35 minuter.. sugen? nonono.. inte alls. men det är roligt, jag ahqr ju roligt när jag är där.. om min handledare bara låter mig göra min studieuppgift någon gång.. jag ska informera om något. lämpligen en undersköterskeelev eftersom denne inte kan nånting.. klart dom kan något, men det blir inte så svårt att visa en elev hur man drar ut en kateter eller tar ett blodprov som att visa en gammal undersköterska eller sjuksköterska hur man gör det.. det blir ju bara urfånigt.


lyssnar nu på knocking on heavens door med guns and roses.. är den inte fantastisk? jag vet precis vem jag skulle vilja knacka på min dörr just nu.. exakt!


bio vill jag också gå på, flickan som lekte med elden. den skulle vara bra hörde jag. men då vill jag ha en dejt, jag vill gå på bio och hålla någon i handen och känna mig önskad, någon jag kan krypa i hop hos och glömma världen..

jag vill det som alla andra flickor vill.. vara trygg.

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards