Alla inlägg den 28 september 2009

Av emelie - 28 september 2009 22:45

känner mig lite busig i kväll.. det är inte så bra, men i bland får man helt enkelt lägga den sidan bredvid.



ibland är det lite tragiskt med människor som som inte förstår vart gränsen går.. som måste associera (hur det nu stavas?!) allt med sex och fina ord.. strö rosor för desperationen och lägga orden rätt fast det är så himla fel!

jag är en människa som fastnar för rätt ord, även om jag vet att dom är fel, kan dom i bland komma jävligt lägligt.

någon som förstår ordsvamlet?


jag vill höra massa rätta ord! men dom komemr från fel håll. och då vill jag inte ha dom. ja.. i bland är allt konstigt. nu är det tillbaka till böckerna som gäller. reumatoid artrit ska vara klart innan läggdags. tenta på torsdag.

peace!

Av emelie - 28 september 2009 00:33

vilken helg det har varit.. det är ju inte klokt detta. i fredags, i mörbylånga.. vad konstigt allting var. det var precis som när man var 14 och helt vilsen på planeten.. jag var helt vilsen.. tur att jag blev uppfångad till slut.. nu tror alla att jag var väldigt bersad, men faktum var att jag inte var så.. jag var stum. helt stum.

jag blev såå besviken på min bror.. jättetråkigt!


gårdagen avslutades på olarrys.. eller egentligen var den slut redan innan jag kom dit.. shots är livsfarligt! jag har fått min första minenrlucka, det känns illa. men jag vet i alla fall att jag inte skrev smsen. oh vad jobbigt det blev när jag såg dom.. fina C som vara skulle skriva till lilla L, att jag verkligen tyckte om honom.. så tokigt det blev.

aaa, nej det där mår jag lite dåligt av. och inget svar på det heller.. att det blev svarslöst kan ju bara betyda en sak, han håller knappast med.. slutsats: -lägg ner projektet!




nu sitter jag och lyssnar på winnerbäcks nya skiva och blir helt sentimental.. jag vet inte riktigt vad jag ska tycka än, men jag tror att han håller i sig.. jag tror på winnerbäck, snart blir det av till karlskrona och se honom där.. det ser jag fram mot..


nu är det bara två dagar kvar i oskarshamn. på tisdag, eller möjligen onsdag, kommer jag hem för gott. då kommer jag hem för att  stanna.

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards