Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Rubrik saknas

Av emelie - 6 juli 2009 11:22

var inne i går och såg att jag inte skrivit på alldeles för länge.. men är det inte så, att man bara skriver när man har något att berätta, dela med sig eller bara hehöver skriva av sig?

jag har nog inte haft det på ett tag. eller har jag haft för mycket.. oregelbundna jobbtider gör nog också att maninte tar sig tiden. för när jag väl börjar tar det aldrig slut..


jag har teorier om allt och det ska man inte ha. men ofta har jag rätt. jag måste sluta tänka. eller i alla fall bara tänka på sådant som är bra och tänka på och låta bli det andra.. men det är inte så jävla lätt det heller.


på måndag är det i alla fall stora sluta-röka-och-snusa-dagen för familjen andreasson, ekman och bäckström. då får det bli slut med ölen också, det sitter liksom i hop på något vis. -eller inte!


snart kommer linda, jag borde hoppa in i duschen. hon ska få färga mitt hår tror jag bestämt. just nu är det utväxt, ljusbrunt och med en blandning av guld, gula och röda slingförsök. det ser helt enkelt för jävligt ut. enklaste att bli av med det är att färga mörkt, men jag borde verkligen inte.. men det ser för jävligt ut.. alla har väl misslyckats med ett blonderingsförsök. ska aldrig ge mig på det i gen. tur att det bara är lite i luggen..

gode värld.


haft en underbar helg i alla fall. vad skulle jag göra utan dessa underbara människor..? vi måste börja ses oftare.. sen är det bebisdags, och då blir det lugnt.. men jag längtar redan till nästa sommar igen.. :) då ska vi nog ta och styra upp ett och annat..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 17 december 2011 14:34

Skilsmässa?   svårare att göra än att säga. 

Av emelie - 7 oktober 2010 07:31

någon sa "-dags för uppdatering?", någon annan sa "ska du blogga?"    jag har nog inte något svar på det.. det kommer lite när det kommer.. vanligen på hösten, då höstdeppen sätter klorna i min och tröttheten och de blåa ansikten kommer som ett bre...

Av emelie - 1 februari 2010 16:41

jag har trott att det är tisdag hela dagen. men nu jag tror det bara är måndag.   jag vill aldrig att det ska bli tisdag. jag vill ha dagen för 8 dagar sedan. då var det bra. jag hatar tisdagar, iallafall tisdagen i mon.   nu är ingen bra t...

Av emelie - 31 januari 2010 15:21

frustrerande dag. frustrerande gårdag. fan. jag surar lite i dag, för att jag inte kan säga vad jag vill, hur jag vill och till den jag vill.   känns som ett år av tomhet. det är egentligen bara en 12edels år, men alltså. bakgrunden talar int...

Av emelie - 27 januari 2010 17:05

i månad har gått.. inget nytt har hänt. ibland får jag panik för att jag står stilla och inte kommer någon vart.. varför kommer jag ingen vart?   skolan är skittråkig.. men det är bara 1  år kvar! ett år! ska jag inte lunna stå ut den korta tiden...

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards