Alla inlägg den 15 maj 2009

Av emelie - 15 maj 2009 09:35

de senaste dagarna har jag gjort en del konstiga iaktagelser, som jag itne skulle göra i vanliga fall.. det tyder på alldeles för mycket fritid och för lite pluggande.. det är inte bra.. Men.

  • kassörskor ska inte tugga tuggumi. det ser äckligt och nonchalant ut.
  • tanter luktar tvål. man måste dessutom ta omvägar i affären, det går fortare än att gå bakom dom..
  • jag har haft min telefon i över 1 år och jag har aldrig skrivit tvål. det känns mindre trevligt.
  • glidmedel är det bästa att smörja in benen med efter rakning, dom kan inte bli lenare än så.
  • nagellack och handsprit går inte i hop.
  • nu när jag inte har haft de saker om kring mig som jag är van vid, har jag kommit på hur mycket jag uppskattar dom. ävem människorna såklart!


är alla killar verkligen konstiga? 
finns det den perfekta? -det tror jag inte. men jag tror att två personer kan bli perfekta i hop, man får helt enkelt ge och ta. innan man kan det ska man nog lägga kärleken på hyllan.. och ligga runt, i stället. -eller nåt? 

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards