Alla inlägg den 20 maj 2009

Av emelie - 20 maj 2009 15:17

är det inte underbart när det åskar?  här regnar det, haglar och blixtrar som bara den.. i bland är oskarshamn tilloch med underbart! just ni sitter jag ute på balkongen och tittar på regnet.. tyvärr börjar det avta nu.. det är synd. det hade behövts lite till. tji fick vi för gårdagens underbara värme..


jag har förstått varför människor vill bo i stockholms skärgård. underbara svenska vatten! öarna, det gröna (som jag hoppas får vara kvar även i framtiden) och stillsamheten. jag vill ha ett hus i ölans skärgård. går det? kanske blir lite dyrt att bygga en hel skärgård.. 


i dag måste jag verkligen sätta fart med pluggandet..  fan så jävla tråkigt! men det är inte illa att skraka i hop 76 poäng för att inte ens ha pluggat, och typ skita i att titta på psykiatri- och farmakologidelen.. är ändå ganska nöjd med min bedrift, jag tror inte att dom andra kan så himla mycket mer heller, man får ju bara trycka in allt och hoppas på att det fastnar. helt fel taktik från skolans sida.


Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards