Alla inlägg den 25 maj 2009

Av emelie - 25 maj 2009 00:47

klockan är 00.47, och här sitter man med sitt akademiska snobberi, vetenskaplig artikel på engelska, som jag ändå inte förstår ett ord utav.. det har tagit mig 2 timmar att komma igenom första sidan. detta är misshandel av studenter, kan man anmäla skolan tro? det är synde att allt ska vara så internationellt, jag tror fler hade varit intresserade av att läsa de vetenskapliga artiklarna och forskningsrönen om dem hade varit på svenska. dom är ju intressanta, bara jävligt tunga att ta sig igenom.


jag vill ha helg nu, åka till stockholm, till dig eller bara vara hemma. jag vill vara ute, sola och se sommaren och våren. återigen har jag missat hela våren, jag vet inte vart tiden har tagit vägen åt. har så slut på energi nu.. skulle behöva en kraftkälla, en sån som supermario har, där man kan ladda om och bli pigg i gen.

jag vill börja jobba och ha pengar till semester, jag vill framför allt ha semester! det är otroligt vad man längtar efter saker när man inte har dom, när dom väl finns uppskattar man dom inte utan tar dem för givet. människan är en sjuk varelse.



jag saknar den trygghet du ingav, det mod du utstrålade. i mina ögon var du odödlig. idag vet jag inte. i dag har vi glömt varandra och lever endast i varandrar tankegång. som minnen.. jag är glad att man mest minns de bra stunderna.

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards