Alla inlägg under maj 2009

Av emelie - 8 maj 2009 16:43

bytt rum i dag.. och det känns skönt på så vis att jag vet att jag kommer bo i detta i 4 veckor till, men det andra rumemt var så mycket bättre. mycket bättre. detta är litet, två sängar inklämnda (vad jag nu egentligen ska med den andra till?!) ett mini skrivbord och världens fulaste lampa..

men vad gör väl det? jag är inte bitter! det är så många andra som är.. och jag vill sluta vara en av dom..


idag får jag måla naglarna! vad tjejigt det lät?! hjälp.. är det ingen på bussen ska jag måla dom på bussen.. bara genomskinliga, så dom inte går sönder, det blir så fult..

 jobbigt att man inte får ha nagellack på praktiken..

men bra. det är bra. men.




nu måste jag nog gå om jag ska hinna till bussen.. hem till kalmar i dag! trött på ohamn nu..  ;)

Av emelie - 4 maj 2009 17:25

nu har det gått ett par dagar, livet är nästan som vanligt. nästan.

jag kämpar fortfarande mot tiden. det kommer jag nog aldrig sluta göra.

jag antar att man får lära sig att utnyttja den som man ska i stället. jag är så jävla dålig på det bara..


det har varit en underbar helg! har haft tre fantastiska människor från stockholm hemma. jag kan nog inte förmedla denna frihetskänsla som har varit.. vi har solat, druckit öl, ätit gott och glassat runt. inte ägnat en tanke åt varken plugg eller skola. (nu har man ju lite ångest dock..) jag har visat mitt underbara mörbylånga, även om jag nog var den enda. =)

jag har till och med varit på palace, men det var skitkul. <3

jag gillar galenskapen i människorna, det naturliga, enkla och impulsiva.


impulsivitet är vackert och attraktivt. insidan räknas. jag tyckte om våra små samtal, dem var mycket trevliga.


klart du kan lita på mig.

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards