Alla inlägg den 2 april 2009

Av emelie - 2 april 2009 22:43

alltså, jag och elektriska prylar?! jag fattar inte varför.. ?

världens skönaste promenad och massa fina kort, eller i alla fall ett par.. och så har jag inte haft något minneskort i kameran. hur fan får jag över bilderna från kameraminnet till minneskortet, jo tack. det var ju en karamell åå suga på.. helvete.



vofflorna var underbart goda. gumman, du förtjänar hela himlen.


så där ja, nu fick jag för mig att ändra färg på hela bloggen också.. ja, nej.. inte blev det kanske till det bättre.. men jag har ingen fantasi, jag vill ha färg, men inte för mycket, för många, för några.. helst inga allt. men tråkigt med allt helt vitt.. eller svart ligger väl närmare till hands.. rubrikfärgen har jag kommit på att man kan ändra till samma färg som bakgrunden, PERFEKT! rubriken förstör. det kommer vi ihåg från och med nu! (om man av någon anledning inte förstått det innan)

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards