Alla inlägg den 9 april 2009

Av emelie - 9 april 2009 16:55

skärtorsdag! å nej, jag har inte flugit än. har du? Glad Påsk! ;)



när jag satt där, och skulle ställa upp mina vårskor på hyllan kom jag till insikt. dom får inte plats. dom får faktiskt inte plats. första tanken var själkklart en större skohylla, men när jag kom på att det inte heller fick plats... ! det gav mig lite huvudbry. så jag säknade alla skor jag hade, kom fram till att det var 35 par. då kom jag på den genialiska idén att kasta några, jag använder ju inte hälften. tankarna gick till mina converse först, mina svarta -dom Heliga. den ena skon är ju så trasig att den inte hänger i hop. men sen kom jag och tänka på allt stunder dessa skor varit med. så nääääej! inte dom. nehe. jag hade ett par tänkbara alternativ och hade best'mt mig för att verkligen rensa. och det gjorde jag. jag slängde, hör och häpna. hela 1 par! alltså..? -sök hjälp!  men men.. jag kom över det och gick ned i källaren igen och tänkte leta fram ett par gardiner. till min fasa kom jag på att jag ändå inte hade nåt att hänga stången på, så den idén gav jag upp. men jag tänkte att jag skulle byta färg på min soffa till lila. sagt och gjort. -det såg förjävligt ut. den fick bli svart i gen.  jag hittade äntligen mina gamla jeans igen! och, baggyjeansen sitter återigen som baggyjeans!! det känns bra! :D   




titta vilken underbar bild. se på skorna :) "-det är konst"

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards