Alla inlägg den 17 april 2009

Av emelie - 17 april 2009 20:21

idag kom tentadomen, det gick inte alls. men det var ju inte oväntat. jag tröstar mig med att mina patienter inte kommer att dö när jag är yrkesverksam, patienten under tentan dog i skolan. tror jag? så medan jag räddar livet på de mina, så klantar sig andra.

man måste tänka lite så när man vet att att man egentligen kunde momentet. man får lära av sina misstag. -det har jag verkligen gjort.



jag är glad att de mina är som dem är. jag är glad för alla som erbjudit sin hjälp. dem är fina.



har haft en underbar dag trots allt. mikrobiologi är väl aldrig underbart, men folket omkring är ju mer än jorden värd. heikiken och engångsgrill är också underbart.



nu vill jag bara se på dig, hålla om dig och krama på dig.




talang måste vara världens sjukaste program. men nakna killar är ju oftast roligt. det är ju kvinnans svaghet att faktiskt tycka det.. jag tycker det. man får tycka det!




Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards