Alla inlägg den 6 april 2009

Av emelie - 6 april 2009 23:20

praktik på iva i 10 veckor. det känns jävligt fint. praktis i orkarshamn däremot känns ju mindre fint.

men bottenskrapet, GRK i västervik, jag är glad att jag slipper. !



fett nöjd! :D

jag har dansat segerdans för mig själv halva kvällen. nu ska jag somna på rosa luddiga moln och drömma fint!

Av emelie - 6 april 2009 18:49

tjejen med kroppen i kalmar och hjärtat på vift. så sitter man där, koncentrerad och skriver sitt plugg som man ska. så loggar han med stort H in på msn, och magin är bruten. han tar alla tankar, all energi och det finns helt plötsligt ingenting kvar av den energin som man använde nyss till plugget. hur kan detta ske?`det är ju inte direkt på att vi pratar med varandra. hur kan energin fortfarande gå åt till att tänka, fundera och sakna. verkligen sakna. ordentligt. men jag vet inte varför. vad betyder det liksom?



denna underbara sol måste jag ju bara nämna. sånns det någon årstid på året där man mår så bra som på våren? promenader i överflöd. vattnet, vinden blåser inte längre kallt och utandningsluften ser ite längre ut som rök. gatorna sopas rena och det är krokus i gräsmattorna. det luktar grillat från de flesta hus och jag ahr till och med putsat fönster och hängt ut tvätten på tork. det är vårkänsla. och jag myser...

Presentation


livet är en gåva värd att vara rädd om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards